Reklamácia a vrátenie tovaru

Vážení zákazníci, na našom e-shope ponúkame možnosť reklamácie a vrátenia tovaru. Prosím, pozorne si prečítajte inštrukcie pred vybavením danej situácie a pred samotným odoslaním tovaru. Ďakujeme za pochopenie.

Informácie o opravách a pozáručnom servise a opravách nájdete TU.

Reklamácia

Na všetok náš tovar sa vzťahujú práva z chybného plnenia, ktoré je uvedené pri každom výrobku v detaile tovaru. Firmy aj fyzické osoby majú nárok na práva z chybného plnenia (konkrétna dĺžka práva z chybného plnenia je 24 mesiacov).

Poškodený, pokazený, alebo nefunkčný výrobok, u ktorého bude nahlásená závada do 14-tich kalendárnych dní od prevzatia tovaru kupujúcim, podlieha zrýchlenému reklamačnému konaniu. V tomto prípade bude kupujúcemu ihneď odoslaný nový výrobok zo skladových zásob. Potom s kupujúcim vyriešime vrátenie chybného výrobku.

V prípade vzniknutej reklamácie je postup nasledujúci:

1. Pošlite nám prosím email na obchod@gavri.sk (alebo môžete použiť naše formuláre pre reklamáciu či zrýchlenú reklamáciu), kde uveďte:

  • Vaše meno
  • číslo objednávky
  • názov produktu, ktorý reklamujete
  • stručný popis chyby

2. My si Vašu reklamáciu zaevidujeme av čo najbližšom čase Vás budeme kontaktovať.

3. Dohodneme sa buď na stiahnutí tovaru kuriérom, alebo na zaslaní náhradného dielu.

Reklamovaný tovar nám prosím nezasielajte, sami k Vám pošleme kuriéra, poprípade iba dodáme poškodenú súčiastku.

Vrátenie tovaru

Všetci zákazníci spoločnosti Gavri s.r.o. (nerozlišujeme fyzické osoby a firmy) majú právo vrátiť tovar v 14-dňovej lehote od jeho prevzatia po zakúpení. Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Vrátený tovar musí byť nepoškodený, bez zjavných známok používania s kompletným príslušenstvom vrátane všetkej dokumentácie a v originálnom balení, v opačnom prípade sa cena zníži úmerne k použitiu  (viď. Obchodné podmienky).

Tovar zašlite na adresu: Gavri s.r.o., Masná 27/9, Brno, 602 00 vami zvoleným prepravcom. Na tejto adrese je možné aj osobné prevzatie. Neposielajte tovar na dobierku.

Spolu s tovarom zašlite:

  • meno a priezvisko
  • (nie je povinné) stručné oznámenie o odstúpení od zmluvy (vlastnými slovami)
  • číslo objednávky (príp. priložte faktúru alebo jej fotokópiu)
  • číslo účtu kam si prajete vrátiť peniaze

alebo môžete použiť náš formulár na vrátenie tovaru.

Peniaze odosielame na účet do 5tich pracovných dní od prevzatia tovaru. Podrobné informácie nájdete v sekcii Obchodné podmienky poprípade nás kontaktujte telefonicky na +420 602 218 144 alebo emailom na obchod@gavri.sk

Ako správne zabaliť reklamovanú zásielku

Pokiaľ reklamujete tovar, alebo chcete odstúpiť od zmluvy, prosíme o jeho starostlivé zabalenie, podľa nasledujúcich inštrukcií:

Obal podľa hmotnosti zásielky

Obal by mal zodpovedať hmotnosti zásielky, aby ju mohol chrániť počas prepravy, tzn. že by mala zodpovedať najmä hrúbka a kvalita použitého kartónu.

V prípade, že nemáte k dispozícii vhodný obalový materiál, kontaktujte naše zákaznícke oddelenie na obchod@gavri.sk. Radi Vám zadarmo pošleme vhodnú krabicu, do ktorej budete môcť tovar bezpečne zabaliť.

Vyplnenie voľného priestoru

  • Pre maximálnu ochranu obsahu zásielky vyplňte voľný priestor medzi obsahom a obalom. Nielen medzi obsahom a obalom zásielky, ale aj medzi jednotlivými voľne vloženými položkami v zásielke.
  • Odporúčame tieto výplne: penové profily, fixácia z polyesteru, vzduchové vankúšiky alebo bublinkové fólie. Ak je v prepravnom kartóne viac tovaru, nemalo by sa dotýkať ani medzi sebou, aby nedošlo k poškodeniu či odretiu medzi samostatnými prepravovanými subjektmi vo vnútri zásielky.
  • V prípade, že je tovar vo vnútri prepravného kartónu samostatne, nesmie sa dotýkať žiadnej z vnútornej strany kartónu, vždy ho musí oddeľovať výstelka. Urobí sa tak bezpečnostná zóna, ktorá tovar ochráni vo chvíli, keď dôjde k poškodeniu prepravného kartónu, alebo k nárazu.
  • Obsah zásielky sa tiež vo vnútri nesmie pohybovať.

Zabezpečenie a vystuženie zásielky

Zásielku zabezpečte a vystužte vo vnútri natoľko, aby vydržala min. statické zaťaženie päťnásobku vlastnej hmotnosti. V prípade, že bude tovar zle zabalený, nezodpovedáme za prípadné poškodenie, ktoré nastane počas prepravy.

Spôsob balenia sa môže líšiť v závislosti od zvoleného prepravcu. Informácie, týkajúce sa balenia zásielok, zasielané prepravnou spoločnosťou DPD, nájdete TU a rovnaké informácie, týkajúce sa Slovenskej pošty, nájdete TU.